Oskulden är borta

Då har man klarat av första natten i nya lägenheten och sängen då. Lite ont i ryggen men kan bero på att jag sov 8,5 timme istället för mina vanliga 5 timmar.

Igår så hjälpte pappa och min bästis mig att flytta och sen på kvällen så fortsatte jag och Blomman att skruva ihop saker och inreda efter bådas tycke och smak, och vi tyckte i slutändan att vi lyckas riktigt bra. Lägenheten är ljus och fin och jag kommer trivs hur bra som helst här.

Nu halvligger jag i soffan, tittar på högen med flyttkartonger som måste ut idag, hungrig som fan så måste köpa lite frukost. Ikväll kommer några vänner över på en öl, eller två, vi får se vad som händer helt enkelt, lär dela säng med min mys-dalmas i alla fall haha.

Nä nu måste jag ta tag i dagen så det händer nått, ses vi ikväll?

Kommentera

