No regrets

Min kropp har vant sig (om det går) att bara sova 4-5 timmar om dygnet vilket är helt ok då jag hellre är vaken än sover bort mitt liv men i natt så blev det bara 3-3,5 timmes sömn och det känns idag kan jag lova.

Jag kom hem igår i alla fall då jag har snälla vänner, ni vet vilka ni är.

Imorse så skulle jag och Bobo käka en direktörsfrukost hemma hos honom och sedan skulle jag skjutsa honom till Kolsva för att hämta hans bil men det blev inte riktigt så då han verkar tagit en direktörssovmorgon, får se om vi skjuter upp det till i morgon istället.

Nu sitter jag i soffan hemma och försöker hålla mig vaken, Rasmus ligger bredvid mig och myser, han andas så mysigt när han sover. Skulle ha rakat mig idag men då skär jag väl halsen av mig istället så väntar med det till i morgon istället och så borstar jag tänderna nu innan det är dags att gå ner till tåget och somna till lite musik i lurarna.

Kommentera

