Ännu en arbetsdag är över och jag sitter på SJ’s tåg emot Örebro, med stop i Kungsör i bästa fall.

Fick några kuponger med fri surf på tåget så kan ju lika gärna använda de istället för att belasta min mobil som snart är uppe i taket på datamängd. Tyvärr verkar det segt som fan att få igång msn men det löser sig nog.

I morgon ska jag hämta ut nycklarna till nya lägenheten så måste ju åka förbi och kolla in den lite snabbt.

Vad kommer kvällen bjuda på mer då? Jo jag tänkte slänga mig i ett bad kanske, eller dusch i alla fall och så måste jag raka mig. Sen ska jag fixa lite affärer via datorn också. Måste för övrigt tömma datorn på massa foton och annat.

Nä bara massa pladder nu, försöker få igång msn istället.

Kommentera

